|
|
|
|
Het is do sep 09, 2010 07:03
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ditje
Grootouder
|
 geneaforum & Google
Hoi allemaal!! Ik wil graag het volgende kwijt. Laatst toetste ik een naam in op Google en kwam rechtstreeks op het forum terecht van de site van geneaforum!!! Ik kan dan veel berichten lezen!! Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat iedereen op deze manier gegevens van de site kan halen! Ik moet me inloggen, maar de gegevens liggen eigenlijk "op straat"... Groetjes Ditje
|
| do feb 25, 2010 14:23 |
|
 |
|
Peet
Stamhouder
Geregistreerd op: wo aug 24, 2005 18:20 Berichten: 281 Woonplaats: Turnhout
|
 Re: geneaforum & Google
Ditje, het klopt dat iedereen hier de berichten kan lezen, is altijd zo geweest en persoonlijk heb ik daar geen problemen mee.
Alleen om berichten te posten dien je geregistreerd te zijn en ingelogd.
_________________ Met vriendelijke groet, Hubert Goetschalckx-Nees aka Peet
Goetschalckx (Wortel, Rijkevorsel, Meer), Nees (Vosselaar, Wortel), Geens (Rijkevorsel, Brecht), Meyvis (Wortel) & alles naam Goetschalckx.
|
| do feb 25, 2010 17:32 |
|
 |
|
polleke
Stamhouder
Geregistreerd op: vr aug 19, 2005 17:24 Berichten: 1018 Woonplaats: Amersfoort
|
Inderdaad Peet, dat is ook de bedoeling. Onder het motto ; Kennis vergaren begint bij kennis delen mag iedereen alles zien. Niemand mag iets weggooien, omdat we eenmaal opengestelde kennis niet willen weghalen voor mensen die er later misschien iets mee kunnen doen. En posten mag je alleen als je geregistreerd bent. Dit om te voorkomen dat we niet binnen no-time het forum vol met reclame/spam hebben.
Groet Jan Forumbeheerder.
_________________ Groet Jan aka Polleke Genealogieen Broos Seegers regio Baarle. Beheerder / initiatiefnemer geneaforum.org
|
| za feb 27, 2010 10:03 |
|
 |
|
Ditje
Grootouder
|
Hoi!
Oké, alleen heb ik dat dan verkeerd begrepen. Ik dacht dat deze site alleen voor leden was! Misschien ligt het aan mijn pc, want pas sinds kort kan ik op die manier op deze site komen.
Nog een ander vraagje: ik heb foto's waar personen op staan van de fam. Ditvoorst, waarvan ik niet precies weet wie,wie is.
Er zijn op dit forum mensen die deze familie onderzoeken.
Misschien kunnen we elkaar weer helpen?
Groetjes Ditje
|
| zo feb 28, 2010 12:21 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|