|
|
|
|
Het is do sep 09, 2010 07:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Hulp bij gegevens Wuustwezel... Maria ???
| Auteur |
Bericht |
|
Wim Deckers
Probant
|
 Hulp bij gegevens Wuustwezel... Maria ???
Jammer dat je op dit forum geen pb'tjes kunt sturen. Dus maar even zo.
Maria (Gorissen), komende donderdag zijn wij, mijn broer en ik, op onderzoek in Wuustwezel. Ondanks dat wij terdege zijn voorbereid en weten wat wij zoeken zouden wij graag willen weten of je eventueel in de toekomst eens een kleinigheidje voor ons zou willen natrekken ? Onze reistijd bedraagt namelijk ongeveer 2 uur enkele reis en dat is wat veel voor een enkel dingetje.
M.vr.gr. Wim Deckers
|
| di maart 02, 2010 16:50 |
|
 |
|
margor
Stamhouder
Geregistreerd op: di aug 30, 2005 11:21 Berichten: 758 Woonplaats: Wuustwezel
|
 Re: Hulp bij gegevens Wuustwezel... Maria ???
Wim,
Van Wuustwezel (Centrum, Gooreind, Loenhout, ..) kan ik gegevens bezorgen. Laat maar weten wat je juist zoekt.
met vriendelijke groeten Maria Gorissen
_________________ Om mij privé te contacteren zie http://users.telenet.be/liegeois/index.htm
|
| di maart 02, 2010 19:43 |
|
 |
|
Wim Deckers
Probant
|
 Re: Hulp bij gegevens Wuustwezel... Maria ???
Ik ben morgen in Wuustwezel om in de archieven van Westfalia te duiken en zoveel mogelijk info te vergaren. Na verwerking thuis zullen er echter wel weer wat vraagjes opdoemen. deze zal ik dan graag aan je voorleggen.
Alvast bedankt.
M.vr.gr. Wim Deckers
|
| wo maart 03, 2010 12:42 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|